PAPPA HELG!

Äntligen fredag. Slutade kvart i 2, det gillas med fredagar. Jag fick även tillbaka min svenska uppsats idag, och ett VG blev det. Inte alls fel :)

Har tränat för en stund sen och efter det tog jag en duch, och nu sitter jag här och väntar på att min pappa ska komma och hämta mig så vi kan åka och handla lite gott tills ikväll. Lite tradition sådär på en fredag.
Min helg blir annars ganska lugn, lite plugg imorgon och sen på kvällen ska jag, pappa och Elvy åka till min fina farmor och äta lite gott och fira pappa lite som fyller år på måndag. Det väntar nog även en lite tidig alla <3 dag present till mig också :D

Har tyvärr inte mer att skriva och någon bild har jag inte. Blir nog dåligt med uppdatering i helgen, men nästa vecka blir det en massa för då ska jag beställa hem lite sommarkläder så ni får se då :)

Ha en underbar helg.
LOVE
JOSEFINE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback