...

Känns som att jag bara göra värdelösa inlägg.. men jag skriver liksom av mig allting. Och jag har aldrig tvingat någon till att läsa.

Jag har städat HELA huset precis, okej förutom Johans rum för det får han göra själv. Men jag ville överraska mamma lite :)

Imorgon är det alla♥dag, och den dagen kommer bli lite upp & ner. Jag kommer inte att träffa min älskade pojkvän :( En bra sak är att jag ska sjunga på kvällen. Men till det allra värsta som jag fasar för mest- min underbara mormor ska opereras för kanske 5e gången, okej det räcker nog inte.. jag har ingen aning om hur många gånger hon har blivit opererad men det är ganska många. Denna gången är det i benet, dem tror att det kan vara cancer av något slag, så dem vill ta bort det så fort som möjligt så det inte sprider sig om det nu inte redan har gjort. Min mormor har haft en del sjukdomar genom sin tid, hon hade bröstcancer och fick operera bort det ena. Hon har haft problem med ryggen, med benen och hon har diabetes. Mamma säger att hon är en riktig superwoman och det håller jag helt med om! Hon är bäst, min mormor. Och jag önskar henne all lycka imorgon, och att det kommer att gå bra! Men det vet jag att det kommer, hon är stark ♥


LOVE
JOSEFINE♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback