DÅLIGT

Ja, jag vet att min uppdatering verkligen inte är bra.. men nu ska jag ta och skärpa mig!! Elin ska snart fixa ny design till mig och jag kommer antagligen byta till blogspot men det dröjer nog ett tag skulle jag tro xd
Mina dagar är sig likt, skola you know. Men det rullar på :)
Nu är det ju snart vår och sommar ja, snart & snart iafall,  jag tänkte visa lite kläder som jag ska klicka hem eller köpa så småningom :)


Dessa byxorna är extremt söta! 199kr H&M



Den här korta tröjan är bara ett MÅSTE till sommaren! 79.50kr H&M




Enkla snygga jeans! 400kr Weekday




Jeansshorts 199kr H&M

Tror jag ska klicka hem lite av det, och sen en massa andra saker :) lite nya ringar t.ex. Ska tipsa om det sen :)

 

 

LOVE
JOSEFINE♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback